Rejestr Spadkowy składa się z 2-ch części:
Każdy obywatel może uzyskać bezpłatnie podstawowe informacje zawarte w Rejestrze Spadkowym prowadzonym zgodnie z art. 95i ustawy Prawo o notariacie. W tym celu należy wypełnić elektroniczny formularz podając numer PESEL spadkodawcy, lub jeżeli ten numer nie jest znany, podstawowe dane identyfikujące spadkodawcę.
W odpowiedzi system wygeneruje informacje, gdzie należy poszukiwać dokumentów poświadczających dziedziczenie.
Aby wyszukać wpis należy podać:
--- instrukcja --- | |||
Dane spadkodawcy | |||
---|---|---|---|
PESEL: | Nazwisko: | ||
Imię: | |||
Imię ojca: | |||
Imię matki: | |||
Ost. miejsce zam. / pobytu: | |||
Data urodzenia: | |||
Miejsce urodzenia: | |||
Data zgonu lub zn. zwłok: | |||
Oświadczam, że zapoznałem się z REGULAMINEM |